Multicliënt onderzoeken

Pam heeft in 2009 samen met Kindermarketing- en communicatiebureau Qink (www.qink.nl) het multicliënt onderzoek: 'De basisschool als marketingkanaal' uitgevoerd. Voor dit grote kwalitatieve onderzoek hebben wij groepsdiscussies gehouden met directeuren, leerkrachten, ouders en leerlingen. Aangevuld met deskresearch én onze eigen kennis, leverde dit een uitgebreid rapport op over de mogelijkheden en onmogelijkheden met betrekking tot commercie en sponsoring in het basisonderwijs. Een naslagwerk voor iedere kindermarketeer die de school wil inzetten als marketingkanaal. Met veel lijstjes, praktische tips en do's en don'ts.

De Rabobank, de ANWB en Jantje Beton participeerden in dit kwalitatieve onderzoek met eigen specifieke onderzoeksvragen. Het algemene rapport is door diverse andere organisaties afgenomen. Het rapport is nog steeds actueel en te koop. Wij geven graag een uitgebreide presentatie over ‘De basisschool als marketingkanaal.’ Mocht u belangstelling hiervoor hebben, neem contact met ons op.