Wie is Pamela Potters

In 2004 richtte Pamela haar eigen onderzoeksbureau op. Een wens kwam in vervulling nadat ze 4 jaar lang als directeur IPM Kidwise mede had geleid, een marktonderzoek- en adviesbureau gericht op kinderen en jongeren.

Nadat Pamela bedrijfskunde studeerde aan de Univerisiteit Nijenrode, ging ze aan de slag als marktonderzoeker bij Nutricia. Later werd ze bij Nutricia productmanager babyvoeding en marketingmanager. Na 6 jaar Nutricia volgde een periode van een jaar als marketing manager bij Guhl Cosmetics en 5 jaar bij IPM KidWise.

“In 2004 heb ik de stap gewaagd en mijn eigen onderzoeksbureau opgericht. Een bureau voor kwalitatief onderzoek met professionals die alles uit de kast halen om goed onderzoek te leveren met concrete conclusies en aanbevelingen als resultaat. Ik verdiep me graag in de problematiek van de klant en lever onderzoeksresultaten die verrijkt zijn met de kennis en ervaring die ik heb opgedaan. En telkens weer geniet ik van de eye-openers die de onderzoeken opleveren.”